Zdeňka Študlarová
Kontakty

Zdenka Študlarová

Vykonává svobodné povolání.
e-mail: zdenka@studlarova.cz

Obchodní podmínky a ochrana osobních údajů

  1. Základní ustanovení

    Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy/licenční smlouvy, kdy na jedné straně je autorka Zdeňka Študlarová  jako prodávající (dále jen „Prodejce“) a na straně druhé je kupující (dále jen „Kupující“).

    Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel.

    Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodejcem nebo s ní jinak jedná.

    Podnikatelem je ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku. Za podnikatele je považován mj. pro účely ochrany spotřebitele také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele. Podnikatelem se pro účely VOP rozumí ten, kdo jedná v souladu s předchozí větou v rámci své podnikatelské činnosti. Uvede-li Kupující v objednávce své identifikační číslo, pak bere na vědomí, že pro něj platí pravidla uvedená v ZOK pro podnikatele.

    Kupující podáním objednávky potvrzuje, že se před uzavřením smlouvy seznámil s těmito VOP/ZOK, jejichž nedílnou součást tvoří sdělení před uzavřením smlouvy obsažená v článku II, Reklamační řád a dokument „Způsoby dopravy“, a že s nimi výslovně souhlasí, a to ve znění platném a účinném v momentě odeslání objednávky.

    Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce Prodejce, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log, aj. Prodejce nebo smluvních partnerů Prodejce, ani k jakémukoli šíření textů, ilustrací a výtvarných děl Prodejce, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.

    Kopii VOP obdrží Kupující jako přílohu potvrzení objednávky na zadanou emailovou adresu, přičemž fakturu obsahující základní údaje smlouvy obdrží Kupující při převzetí zboží a/nebo služby.

  2. Sdělení před uzavřením smlouvy

    Prodejce sděluje, že:
    1. náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od základní sazby (v příp. internetového i telefonického připojení dle podmínek operátora Kupujícího, Prodejce si neúčtuje žádné další poplatky, to se netýká příp. smluvní přepravy);
    2. požaduje úhradu kupní ceny před převzetím plnění Kupujícím od Prodejce, příp. povinnost zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu se týká požadavků Kupujícího na poskytnutí specifických služeb, jsou-li vyžadovány a poskytovány;
    3. ceny zboží a služeb jsou na webu provozovaném Prodejcem uváděny včetně DPH, včetně veškerých poplatků stanovených zákonem, nicméně náklady na dodání zboží nebo služby se liší podle zvolené metody a poskytovatele dopravy a způsobu úhrady;
  3. Smlouva

    1. Uzavření smlouvy

      Smlouvu může Kupující uzavřít tak, že přijme návrh k uzavření smlouvy na webu provozovaném Prodejcem tím, že požadované plnění (zboží, službu, elektronický obsah) vloží do košíku příp. vyplní objednávkový formulář. Kupujícímu může při uzavírání smlouvy asistovat pracovník Prodejce. Než Kupující závazně potvrdí objednávku, má Kupující právo měnit jak požadované plnění, dopravu i způsob úhrady, tedy zkontrolovat všechny údaje, které do objednávky vložil. Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky Kupujícím po zvolení dopravy a způsobu úhrady a přijetím objednávky Prodejcem, za případné chyby při přenosu dat Prodejce nenese odpovědnost. Uzavření smlouvy Prodejce neprodleně potvrdí Kupujícímu informativním emailem na Kupujícím zadaný email.

      Přílohou tohoto potvrzení je aktuální znění VOP včetně Reklamačního řádu Prodejce. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů, není-li ve VOP uvedeno jinak.

      Uzavřená smlouva je archivována po dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z těchto obchodních podmínek, kde je tento proces srozumitelně popsán.

    2. Dodání předmětu koupě

      Kupní smlouvou se Prodejce zavazuje, že Kupujícímu odevzdá věc, poskytne digitální obsah/licenci, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo/licenci k ní, a Kupující se zavazuje, že věc/digitální obsah převezme a zaplatí Prodejci kupní cenu.

      Prodejce si vyhrazuje vlastnické právo k věci, a proto se Kupující stane vlastníkem teprve úplným zaplacením kupní ceny. Obdobně se toto pravidlo užije v případě zakoupení licence či služby.

      Prodejce Kupujícímu odevzdá věc, jakož i doklady, které se k věci vztahují, a umožní Kupujícímu nabýt vlastnického práva k věci/licenci v souladu se smlouvou.

      Prodejce splní povinnost odevzdat věc Kupujícímu, umožní-li mu nakládat s věcí v místě plnění a včas mu to oznámí.

      Má-li Prodejce věc odeslat, odevzdá věc Kupujícímu (podnikateli) předáním prvnímu dopravci k přepravě pro Kupujícího a umožní Kupujícímu uplatnit práva z přepravní smlouvy vůči dopravci, Prodejce odevzdá Kupujícímu – spotřebiteli až, jakmile mu věc předá dopravce.

      Dodá-li Prodejce větší množství věcí, než bylo ujednáno, je kupní smlouva uzavřena i na přebytečné množství, ledaže je Kupující bez zbytečného odkladu odmítl.

      Prodejce odevzdá Kupujícímu předmět koupě v ujednaném množství, jakosti a provedení.

      Není-li ujednáno, jak má být věc zabalena, zabalí Prodejce věc podle zvyklostí; nejsou-li, pak způsobem potřebným pro uchování věci a její ochranu. Stejným způsobem opatří Prodejce věc pro přepravu.

    3. Přechod nebezpečí škody

      Věc je vadná, nemá-li sjednané vlastnosti. Za vadu se považuje i plnění jiné věci a vady v dokladech nutných pro užívání věci.

      Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na Kupujícího, byť se projeví až později. Právo Kupujícího založí i později vzniklá vada, kterou Prodejci způsobila porušením své povinnosti.

      Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.

      Nebezpečí škody přechází na Kupujícího převzetím věci. Týž následek má, nepřevezme-li Kupující věc, ač mu s ní Prodejce umožnil nakládat.

      Škoda na věci, vzniklá po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího, nemá vliv na jeho povinnost zaplatit kupní cenu, ledaže Prodejce škodu způsobil porušením své povinnosti.

      Prodlením strany s převzetím věci vzniká druhé straně právo věc po předchozím upozornění na účet prodlévajícího vhodným způsobem prodat poté, co prodlévajícímu poskytla dodatečnou přiměřenou lhůtu k převzetí. To platí i tehdy, prodlévá-li strana s placením, kterým je předání věci podmíněno.

    4. Odpovědnost Prodejce

      Prodejce odpovídá Kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména Prodejce odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující věc převzal,

      1. má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodejce nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné;
      2. se věc hodí k účelu, který pro její použití Prodejce uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá;
      3. je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti; a
      4. věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

      Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí, není-li uvedeno jinak, to se však netýká:

      1. u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;
      2. na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním;
      3. u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí Kupujícím; nebo
      4. vyplývá-li to z povahy věci.

      U spotřebního zboží (např. kosmetika, drogistické výrobky apod.) je Kupující oprávněn uplatnit právo z vady do dvaceti čtyř (24) měsíců, není-li však na zboží uvedené datum spotřeby, v takovém případě se lhůta zkracuje pouze do data vyznačeného na obalu zboží.

      Jednotlivé lhůty blíže upravuje Reklamační řád.

      Pro Kupujícího podnikatele může být lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění upravena odlišně, je-li to u daného typu zboží výslovně uvedeno.

      Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud Kupující vadu sám způsobil.

      Má-li věc vadu, z níž je Prodejce zavázán, a jedná-li se o věc prodávanou za nižší cenu nebo o věc použitou, má Kupující místo práva na výměnu věci právo na přiměřenou slevu.

    5. Podstatné porušení smlouvy

      Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má Kupující právo:

      1. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může Kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Kupující právo na bezplatné odstranění vady;
      2. na odstranění vady opravou věci;
      3. na přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
      4. odstoupit od smlouvy.

      Kupující sdělí Prodejci, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodejce; to neplatí, žádal-li Kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li Prodejce vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li Kupujícímu, že vady neodstraní, může Kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

      Nezvolí-li si Kupující své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy – viz níže.

      Kupující-spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodejce nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodejce nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

    6. Nepodstatné porušení smlouvy

      Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

      Dokud Kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může Prodejce dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může Prodejce odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci.

      Neodstraní-li Prodejce vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může Kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže Kupující změnit bez souhlasu Prodejce.

    7. Porušení smlouvy obecně

      Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má Kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má Kupující i právo od smlouvy odstoupit.

      Při dodání nové věci vrátí Kupující Prodejci na jeho náklady věc původně dodanou (včetně veškerého dodaného příslušenství).

      Neoznámil-li Kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji Kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci.

    8. Záruka za jakost

      Zárukou za jakost se Prodejce zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Tyto účinky má i uvedení záruční doby nebo doby použitelnosti věci na obalu nebo v reklamě. Záruka může být poskytnuta i na jednotlivou součást věci.

      Záruční doba běží od odevzdání věci Kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od dojití věci do místa určení. Má-li koupenou věc uvést do provozu někdo jiný než Prodejce, běží záruční doba až ode dne uvedení věci do provozu, pokud Kupující objednal uvedení do provozu nejpozději do tří týdnů od převzetí věci a řádně a včas poskytl k provedení služby potřebnou součinnost.

      Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na Kupujícího vnější událost.

  4. Odstoupení od smlouvy

    1. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

      Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o

      1. kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží;
      2. smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží; nebo
      3. smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

      Prodejce umožňuje spotřebiteli odstoupit prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy po výzvě zasláním na e-mail, a spotřebiteli pak Prodejce potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.

      Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá Prodejci bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od Prodejce obdržel, a to na své náklady.

      Zboží by měl spotřebitel vrátit úplné, tj. včetně veškerého dodaného příslušenství, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě odstoupení, kdy předmětem koupě je zařízení s nádrží na palivo, musí být v okamžiku převzetí Kupujícím nádrž prázdná.

      Pokud se jedná o spotřební zboží (např. kosmetika, drogistické výrobky apod.), pak lze od smlouvy odstoupit, pouze pokud Kupující dodá zboží nepoškozené a nepoužité v neporušeném originálním balení.

      Rozhodne-li se spotřebitel pro odstoupení v uvedené lhůtě, Prodejce doporučuje pro urychlení vyřízení odstoupení zboží doručit na adresu Prodejce spolu s přiloženým průvodním dopisem s případným důvodem odstoupení od kupní smlouvy (není podmínkou), s číslem nákupního dokladu a uvedeným číslem bankovního účtu.

      Spotřebitel odpovídá Prodejci pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

      Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu Prodejce bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem.

      Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, Prodejce však není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než jí spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží Prodejci odeslal.

      Spotřebitel bere na vědomí skutečnost, že jsou-li se zbožím poskytovány dárky, je darovací smlouva mezi Prodejcem a Kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů, darovací smlouva pozbývá účinnosti a spotřebitel je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s ním související poskytnuté dárky včetně všeho, oč se obohatil. V případě, že tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty chápány jako bezdůvodné obohacení spotřebitele. Není-li vydání předmětu bezdůvodného obohacení dobře možné, má Prodejce právo na peněžitou náhradu ve výši obvyklé ceny.

    2. Odstoupení v ostatních případech

      Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

      1. došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
      2. použil-li Kupující věc ještě před objevením vady;
      3. nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím; nebo
      4. prodal-li Kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Kupující Prodejci, co ještě vrátit může, a dá  Prodejci náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

      Neoznámil-li Kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

      Z důvodu ochrany práv Kupujícího je-li Kupujícím právnická osoba a bude-li požadovat proplacení dobropisu v hotovosti přímo na pobočce Prodejce, pak příslušná částka bude předána pouze osobám oprávněným jednat za dotyčnou právnickou osobu, tj. statutárnímu orgánu nebo osobě, jež se prokáže úředně ověřenou plnou mocí.

  5. Bezpečnost a ochrana informací

    Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, a dále také  nařízením (EU) 2016/679. Veškeré informace a poučení o právech kupujícího, který je fyzickou osobou, podle nařízení (EU) 2016/679 jsou kupujícím poskytovány pro svoji komplexnost samostatným dokumentem nejpozději v okamžiku  získání osobních údajů.

    Prodejce může dále při poskytnutí souhlasu zpracovávat tzv. "cookies" tak, aby usnadnila poskytování služeb informační společnosti, v souladu s ustanovením Směrnice 95/46/ES o účelu "cookies" či podobných nástrojů a je zajištěno, aby uživatelům byly známy informace, které se ukládají do koncového zařízení, jež používají. Uživatelé mají možnost odmítnout, aby "cookies" nebo podobné nástroje byly ukládány do jejich koncových zařízení, např. tím, že spustí ve svém prohlížeči funkcionalitu anonymního prohlížení.

    Prodejce si z důvodu předcházení trestné činnosti a minimalizace škod vyhrazuje právo odmítnout objednávku Kupujícího vytvářenou z blokované IP adresy, v případě že je tato IP adresa na tzv. blacklistu. V případě problémů s objednávkou může Kupující kontaktovat Prodejce prostřednictvím kontaktního formuláře nebo telefonicky.

  6. Provozní doba

    Objednávky přes webové stránky Prodejce: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu
    V případě výpadku informačního systému nebo zásahu vyšší moci Prodejce nenese odpovědnost za nedodržení provozní doby.

  7. Ceny

    Všechny ceny jsou smluvní. V on-line e-shopu/katalogu jsou vždy aktuální a platné ceny.

    Ceny jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit, to se netýká případných poplatků za dopravné, dobírečné a nákladů na komunikace prostředky na dálku.

    Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou.

    Původní cena znamená cenu zboží/služby/licence, za niž předmětné zboží/službu/licenci Prodejce nabízel bez zohlednění veškerých možných bonusů, marketingových kampaní na podporu prodeje a jiných slevových akcích na jí provozovaném eshopu.

    Kupující bere na vědomí, že mohou nastat případy, kdy nedojde k uzavření smlouvy mezi Prodejcem a Kupujícím, a to zejména v případě, kdy Kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby interního informačního systému Prodejce. Vzhledem k charakteru nabízeného zboží (ruční výroba) mohou být překročeny kapacity Prodejce a zboží nemusí být okamžitě k odběru. Prodejce v takovém případě Kupujícího informuje o takové skutečnosti.

    Prodejce si vyhrazuje právo prohlásit kupní smlouvu za neplatně uzavřenou, pokud došlo ke zneužití osobních údajů, zneužití platební karty apod., nebo z důvodu zásahu správního či soudního orgánu, o takovémto postupu bude Kupující informován.

    Kupující bere na vědomí, že v uvedených případech nemůže kupní smlouva platně vzniknout.

    Kupující dostane plnění za cenu platnou v době objednání.

    Tato cena bude uvedena v objednávce a ve zprávě potvrzující přijetí objednávky zboží.

    Objednávat je možno následujícími způsoby:
    Vzhledem k povaze zboží (kusová a zakázková výroba) je třeba učinit individuální poptávku, na jejímž základě budou upřesněny ceny za dodání zboží a způsob platby, elektronickou poštou na adrese zdenka@studlarova.cz a to přímo či prostřednictvím formuláře na webových stránkách Prodejce

  8. Platební podmínky

    Prodejce akceptuje následující platební podmínky:

    1. platba předem bankovním převodem;
    2. na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce - Kupující hradí navíc tzv. dobírečné);

    Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí ve vlastnictví Prodejce, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží Kupujícím.

    Fakturační údaje Kupujícího nelze měnit zpětně po odeslání objednávky.

  9. Dodací podmínky

    1. Způsoby dodání

      Prodejce zajišťuje či zprostředkovává následující způsoby dodání:

      1. zasílání přepravní službou – ČR;

      Jednotlivé způsoby dopravy jsou nabízeny dle aktuální dostupnosti jednotlivých služeb a s ohledem na kapacitu a dojezdové možnosti. V případě zásahu vyšší moci Prodejce nenese zodpovědnost za opožděné dodání zboží.

      Všechny nabízené způsoby dopravy, jejich aktuální podmínky a ceny budou upřesněny po obdržení poptávky na e-mail Prodejce.

    2. Ostatní podmínky

      Zboží zakoupené kupujícím-právnickou osobou, která je v okamžiku koupě plátcem DPH, s 0% sazbou bude předáno pouze statutárnímu orgánu dané právnické osoby či osobě, která se prokáže ověřenou plnou mocí. Zboží zakoupené kupujícím-osobou samostatně výdělečně činnou, která je v okamžiku koupě plátcem DPH, s 0% sazbou bude předáno pouze po předložení platného identifikačního průkazu (OP či cestovní pas).

      Nebude-li zboží předáno osobním odběrem na pobočce a je-li zboží zakoupeno kupujícím, který je v době okamžiku koupě plátce DPH, a je fakturováno s 0% sazbou DPH, pak musí být místem dodání adresa sídla či provozovny uvedená v obchodním, živnostenském či obdobném rejstříku.

      Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku Kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

      Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu zdenka@studlarova.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat faxem, e-mailem, nebo poštou. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje Kupujícího práva věc reklamovat, dává však Prodejci možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

  10. Záruční podmínky

    Záruční podmínky na zboží se řídí Reklamačním řádem Prodejce a příslušnými právními předpisy ČR. Jako záruční list obvykle slouží doklad o zakoupení (podrobnosti viz Reklamační řád).

  11. Závěrečná ustanovení

    Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

    Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

    Tyto Všeobecné obchodní podmínky včetně jejich součástí jsou platné a účinné od 14.7.2023.

 

 

Chcete poptat malování nebo si objednat obraz? Napište.

Kontaktuji Vás a domluvíme vše potřebné.

Objednání položek

* tyto údaje jsou povinné.
* Údaj není povinný, ale urychlí a zpřesní komunikaci.
Poptávka a nákup probíhá podle těchto obchodních podmínek.